Friday, March 27, 2009

E-Tuition dengan Score A

Students Score A - Parents Score RM………….


Assalamualaikum kepada semua pembaca Idea Business,

Saya juga telah menjadi distributor E-Tuition Score A dan petikan dibawah adalah testimoni kejayaan yang telah dibuat oleh E-Tuition tersebut.


Nama saya ialah Rahman Yassin.

Saya boleh membantu anak anda supaya mendapat keputusan peperiksaan yang cemerlang. Saya yakin kesemua ibu bapa mahukan anak mereka mendapat keputusan peperiksaan dengan cemerlang bukan? Jika jawapan anda ialah ya, baca cerita saya sampai habis…


Apa yang saya ceritakan adalah pengalaman saya sendiri. Apabila saya melihat sendiri keberkesanan program score A ini, maka saya betul-betul mahu membantu ibu bapa lain seperti saya. Saya amat gembira jika ilmu yang saya dapat ini dapat dikongsi dengan ibu bapa yang lain.


Semasa peperiksaan percubaan PMR tahun 2008, anak saya cuma mendapat keputusan 1A 5B 2C. Bagi saya keputusan berkenaan amat mengecewakan bagi pelajar asrama penuh. Tetapi 2 bulan sebelum peperiksaan sebenar, saya telah diperkenalkan rakan saya program tuisyen online score A. Kawan saya cakap kaedah pembelajaran score A direka khusus untuk memudahkan pelajar score straight A.


Pergh! Begitu yakin kawan saya dengan program Score A nie.


Memandangkan tempoh peperiksaan anak saya tinggal lagi 2 bulan, saya fikir “why not give this program a try


Saya pun terus melanggan program score A nie. Keadaan anak saya sebenarnya begini…..walaupun beliau bersekolah asrama penuh, namun pencapaian akademaik beliau tidak berapa memberansangkan. Keadaan ini amat merisaukan saya sehingga saya terfikir tidak mungkin anak saya mampu mendapat keputusan cemerlang dalam PMR. Saya tidak tahu bagaimana cara terbaik untuk membantu beliau.

Setelah melanggan program score A, setiap hujung minggu saya akan ke Seremban memantau pelajaran anak saya dengan membuat ulangkaji menggunakan program score A. Saya tumpukan dengan membuat latih tubi past year paper PMR yang terdapat dalam program score A, hasil kompilasi dari tahun 1993 hingga terkini.

Dalam program score A terdapat modul e-Topic. Bilamana anak saya tidak dapat jawab dengan betul ketika membuat latihan
past year paper PMR, saya buka modul e-Topic dan buat ulangkaji @ latih tubi topik yang beliau betul-betul lemah. Hasilnya, saya dapat melihat peningkatan yang ketara bilamana anak saya menunjukkan kemajuan dimana setiap latihtubi seterusnya purata markah yang di perolehi ialah 85%.

Di minggu terakhir sebelum peperiksaan PMR sebenar saya sendiri sudah dapat merasakan anak saya boleh berjaya dengan cemerlang, Insyaallah. Kalau saya sudah ada rasa yakin, anak saya lebih lagi kerana beliau telah biasa didedahkan dengan bentuk soalan peperiksaan sebenar Lembaga Peperiksaan Malaysia.

Akhirnya, dalam tempoh 2 bulan sahaja menggunakan program score A ini, anak saya mencatatkan peningkatan yang sangat ketara.


Hasilnya: PMR 8A Straight!


Saya pasti keputusan seperti ini akan membanggakan setiap ibu-bapa. Sebab itulah saya begitu bersemangat nak bercerita tentang program score A kepada anda.



Sekarang giliran anak anda pula mengecapi kejayaan yang sama dan saya yakin anak anda pasti BOLEH dengan program Score A.


Kenapa Score A?


Banyak sebab saya sendiri begitu tertarik dengan kaedah pembelajaran online program score A ini. Pertama sekali ianya memang sangat interaktif dan tidak membosankan pelajar.

Selain itu dengan e-Report Card yang terdapat didalam Score A, anda boleh melihat sendiri dan memantau kemajuan anak anda setiap hari dimana saja anda berada. Anda boleh ‘zoom in’ topik dan corak soalan yang bagaimana anak anda benar-benar lemah. Setelah mengenal pasti kelemahan anak anda, seterusnya tumpukan latihtubi topik berkenaan dengan menggunakan modul e-Topic. Insyaallah anda akan dapat melihat peningkatan anak anda dan kesediaan mereka untuk menghadapi peperiksaan dengan yakin.

Selain itu, portal score A turut menghantar SMS kepada ibu bapa, memaklumkan keputusan setiap game/latihan/peperiksaan (sms report card).


Testimoni


Testimoni-testimoni pelajar yang telah menggunakan program dan berjaya memperolehi keputusan “Straight A” boleh didapati dengan melayari website Program Score A di http://www.scorea.com


Pengiktirafan…dari Menteri Pendidikan Malaysia

Majlis perasmian perlancaran Score A Programme oleh Menteri Pelajaran Malaysia, Y.B. Dato Sri Hishammuddin Bin Tun Hussein.

Puan Sabariah Hassan
Seorang guru dan juga ibu kepada Nur Amalina Che Bakri,

Pelajar cemerlang 17A SPM

“Saya berasa rugi sangat sebab Amalina tak berkesempatan menggunakan Score-A Programme, kalau nak beli buku dari tahun 1 hingga ke tingkatan 3 memang banyak belanja, lagipun buku tidak dapat menyatakan kesalahan dan kelemahan anak kita. Saya sebagai seorang guru berpendapat semua pelajar wajib menggunakan Score-A Programme™ kerana ia meliputi semua kurikulum sekolah.”

Puan Rokiah Alias

Educationist / Bekas Pengetua Kolej Tunku Kurshiah, Seremban dan penerima anugerah Pengetua cemerlang selama 8 tahun berturut - turut. Kolej Tunku Kurshiah pernah beberapa kali dianugerahkan sekolah terbaik seluruh negara di dalam peperiksaan - peperiksaan utama.

Saya pada mulanya agak cemburu dan juga sangsi dengan dakwaan Score A Programme mengenai keberkesanannya. Oleh itu, saya dengan sendirinya telah melawat sekolah-sekolah yang menggunakan Score A Programme bagi menyelidik hal yang sebenarnya. Hasil daripada lawatan- lawatan tersebut, saya sebetulnya mengakui dan mengesahkan ketulenan keberkesanan Score A Programme. Bagi saya, Score A Programme adalah pelengkap kepada sistem pendidikan negara. “


Secara mudahnya program Score A akan:

• Membantu para pelajar bersedia menghadapi peperiksaan secara efektif dan mencapai kecemerlangan “A”
• 100% mengikut sukatan pelajaran Malaysia masa kini
• 100% pembelajaran output yang menarik minat pelajar
• Latih tubi yang interaktif & terbukti berkesan
• Mengandungi lebih 250,000 bank soalan & sentiasa di kemas kini
• Keputusan setiap game/latihan/peperiksaan terus ke telefon bimbit anda (sms report card)
• Mendapat pengiktirafan dari Kementerian Pelajaran Malaysia dan sokongan penuh dari PIBGN (Persatuan Ibubapa Guru Nasional) sebagai PELENGKAP KEPADA SISTEM PENDIDIKAN DI MALAYSIA!!!

Liputan Silibus Score A
Sekolah Rendah (Tahun 1 -6)
1 Bahasa Melayu
2 Bahasa Inggeris
3 Matematik (Tahun 1 - 3 dalam Bahasa Inggeris)
4 Sains (Tahun 1 - 3 dalam Bahasa Inggeris)
5 Bahasa Cina

Sekolah Menengah (Tingkatan 1 -3)
1 Bahasa Melayu
2 Bahasa Inggeris
3 Bahasa Cina
4 Geografi
5 Sejarah
6 Matematik (Bahasa Inggeris)
7 Sains (Bahasa Inggeris)


(Silibus Tingkatan 4 dan 5 akan di lancarkan pada pertengahan tahun 2009)

Anak score A Ibu bapa score RM……Macamana tu?

Bukan sekadar memastikan anak anda mendapat keputusan peperiksaan yang cemerlang, tapi dengan mempromosi program Score A ini anda berpotensi menjana pendapatan. Dengan latihan berterusan dan sistem sokongan yang mantap anda boleh menjadi usahawan e-pendidikan Score A yang berjaya.

Saya akan membantu anda. Ini janji saya.


Cuba anda bayangkan peluang yang sangat hebat ini:
• Modal kecil sekali seumur hidup & tiada risiko
• Sangat mudah & masih baru
• Kursus & sistem sokongan yang mantap
• Strategi yang berkesan untuk menjamin kejayaan anda
• Saiz pasaran 5 juta pelajar sedia ada dan berkembang 500,000 pelajar setiap tahun (kemasukan tahun 1)
• Kadar penolakan yang rendah…..sebab ianya PROGRAM PENDIDIKAN
• Tiada saingan…..sebab kami menawarkan PROGRAM PENDIDIKAN
• Syarikat yang pertama sebagi peneraju dalam portal e-Pendidikan
Berminat? Dapatkan penerangan percuma dari saya!

SILA SMS SEKARANG!
MINAT KE 013-3845811
ATAU
UNTUK PERTANYAAN,
EMAIL KE > mfa011@yahoo.com

Kesimpulannya:
√ Jika anda mahu anak anda mendapat keputusan cemerlang di dalam peperiksaan,
saya boleh membantu anda.
√ Jika anda mahu membantu anak rakan-rakan anda cemerlang dan memperoleh ganjaran kewangan yang lumayan,
saya boleh membantu anda.
√ Jika anda mahukan kedua-dua di atas, sudah pasti
saya boleh membantu anda.





1 comment:

  1. Hello, Saya Puan Heather White, syarikat pinjaman pinjaman peribadi. Kami sedang dan pakar dalam memberikan yang akhir pinjaman tahun ini, pinjaman Krismas, tahun pinjaman baru untuk anda untuk membayar apa-apa pinjaman koperasi yang anda sedang berada di sekarang kita memberikan pinjaman peluang seumur hidup untuk anda untuk membayar bil-bil anda dan hutang peribadi dan memiliki perniagaan anda. pinjaman diberi kepada individu dan syarikat pada kadar faedah yang sangat rendah sebanyak 2%. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel: (qualityloanfirms@asia.com)
    (heatherwhiteloanltd@gmail.com). Datang dan perbezaan pengalaman dalam perkhidmatan kami.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails